... bestaan uit een een lieve man, 2 schatten van jongens, een jonge hond, een heerlijke plek die ik mijn thuis mag noemen, een gepimpte caravan, lieve vriendinnen, familie, een geweldige baan.. ontelbare schatten.. en dat alleen nog maar op deze aarde.. ik ben een rijk mens!

donderdag 21 november 2013

Winteropstelling/ caravanupdate en nieuwe kringloopfonds!

2,5 jaar lang heb ik gedacht dat het niet kon.. de bank op een andere plek neerzetten. Wij hebben een vrij kleine woonkamer, de meeste buren bouwen 3 meter uit.. waardoor het soms wel wat passen en meten is. Desondanks vind ik het wel heel gezellig! Door de bank over dwars te plaatsen, breek je de woonkamer.. en we vinden het allebei heel knus hierdoor! Helemaal gelukkig dus!
Zie hier de nieuwe opstelling;
Dit is de andere kant, met de kast in zijn geheel. De bench is me een doorn in het oog.. maar op dit moment kan ik hem ook niet missen! Onze Duitse Herder pup is nu 4maanden, dus het is wel fijn dat je hem af en toe kunt opsluiten.
Verder ben ik heel druk geweest, daarom wat afwezig. Druk met vakantiefoto's uitzoeken, fotoboek maken, werken, vergaderen, kinderen, hond en .... naaien! Ja ja.. 3 kussen van de caravan zijn klaar! Wat een heerlijk gevoel! Hier mijn naaihoekje aan de keukentafel. Ik krijg binnenkort een mooi bureautje voor op onze slaapkamer, daar wil ik graag mijn knutsel/naaihoek gaan maken. Tot die tijd zit ik gezellig hier te naaien..
Kijk kijk kijk.. vinden jullie ze niet mooi? Dit zijn 3 van de 8 kussens voor de caravan.. bijna op de helft dus! Nu kan ik even niet verder, we moeten nieuwe stoffen halen en nog 4 kussens bestellen. Mijn plan was 1 per week, nu heb ik er 3 in 1 week gedaan, dus heb even 2 weken pauze..;)
 3 nieuw beklede kussens op een prachtig sprei van de kringloop!
Mijn nieuwe aanschaf van de kringloop..super toch? Hij ligt nu mooi te wezen op ons bed.. gelukkig heeft manlief ondertussen geaccepteerd dat ik graag een sprei op het bed heb liggen! ;) Ik had nog meer.. maar het is ondertussen al bijna 2 weken geleden..dus ben het vergeten.. het was vast niet veel bijzonders..

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat heb je toch een heerlijk huis! Zo sfeervol en een geheel qua kleurgebruik!
    Dat stoeltje naast die mooie kast is geweldig, net als de kast trouwens ;).
    Super mooi!
    Is dat zalm roze ben benieuwd naar de kleur, weet je die toevallig nog :)?

    X Arja (ons huisje op negen hoog)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! De kleur van de kast is van painting the past en dan afternoon tea!

      Verwijderen