... bestaan uit een een lieve man, 2 schatten van jongens, een jonge hond, een heerlijke plek die ik mijn thuis mag noemen, een gepimpte caravan, lieve vriendinnen, familie, een geweldige baan.. ontelbare schatten.. en dat alleen nog maar op deze aarde.. ik ben een rijk mens!

maandag 19 mei 2014

Caravanupdate!! Klaar voor gebruik!!

Ik ben hier lang niet geweest.. oorzaak; druk, druk, druk.. druk met caravan pimping, studie, werk, kinderen, zwanger zijn, huishouden, familie, vrienden, hobby-en.. eigenlijk alles waar iedereen druk mee kan zijn.. maar bloggen even overgeslagen. Uiteraard wel stiekem meegelezen, ideeën opgedaan.. meegenoten van jullie huizen, verhalen, veranderingen en knutsels.. 
Maar het allereerste waar ik zogenaamd druk mee was is klaar!! Afgelopen weekend hebben we hem al flink in gebruik genomen! In 1 woord!! GENIETEN!! 

Als je ook wilt meegenieten.. kijk dan even mee.. 















8 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    Wat een juweeltje is het geworden zo.... Prachtig, die kleurtjes bij elkaar en zo helemaal doorgevoerd. Echt heel erg mooi! Wat zullen jullie hier nog vaak van genieten....
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had eigenlijk gelijk het idee dat ik ergens overheen las, even teruggelezen en ja hoor... "Zwanger zijn" schrijf je.... gefeliciteerd! En dan al die drukte van baan, studie, gezin, huishouden... Ga maar vaak in je caravan zitten en lekker rustig aan doen...
      Lieve groet,
      Mirjam

      Verwijderen
  2. Dit is echt, echt heel erg meegenieten!! Geweldig leuk zeg, loooove it en wat leuk om een kaartje van mezelf te ontdekken :-). En....Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..Mirjam,..ik ben jaloers..zucht..! Hihi..wat super, de super gaaf heb je dit gemaakt, echt heel erg leuk!! Graag zou ik ook zo huisje op wielen willen om alleen al op te pimpen, hier ga je van genieten, dat weet ik zeker, veel plezier!!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je hem leuk opgepimpt zeg, dat moet een feestje geweest zijn toen
    je hem in gebruik nam.
    Echt je eigen huisje.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk heb je dat gedaan zeg, wat een verschil, echt je eigen huisje op wielen.
    Geniet ervan!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh leuk!!!!
    Ik wil ook! :)
    Super leuk allemaal leuke frisse kleurtjes ook!
    Geniet ervan!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit zo'n leuke caravan interieur gezien! Mooi gedaan :-))

    BeantwoordenVerwijderen